lauantai 22. lokakuuta 2011

Sanokaa hulluksi...

mutta minä olen oikein tyytyväinen tämän viikon ostokseen.

Maanantaina käytiin Mustista ja Mirristä hakemassa 15kg säkki Extreme Classic mikrohiekkaa ja samalla katseltiin kuljetuskoppa valikoimaa. Liikkeessä oli yhdet siniharmaat lemmikkirattaat esillä koottuna ja mies (uskokaa vaan) totesi, että sellaiset voisi kyllä olla aika kätevät.

Meillä kun on vain yksi auto, jota mies tarvitsee työssään ja minä olen se joustavat aikataulut omaava opiskelija, joten voi tulla tilanne, jolloin minun pitää saada kissa(t) lääkäriin ilman autoa(tilanne tuli jo kerran Tessan leikkauksen kohdalla, mutta anoppi antoi kyydin). Kovaa kantokoppaa, jossa on kaksi kissaa on mun aika vaikea kantaa (noin 10kg painoa) edes se pari kilometriä. Lisäksi paremmat valjastelumaastot on myös 1-2km päässä, joten sinne ei auton kanssa kannata lähteä ja on se kopan kantaminen epämukavaa miehellekin. Noilla rattailla saa sitten hyvin kissan tai kaksi vietyä metsään ilman venähdyksiä ja kramppeja.

Tilattiin sitten MM:n nettikaupasta (koska liikeessä ei ollut halvempia vaaleanpunaharmaita tarjousrattaita) B malliset rattaat vaaleanpunaisina. Onneksi mulla on mies, joka kehtaa näyttäytyä vaaleanpunaisessa niin säästettiin 20€ pelkällä värivalinnalla :P

Ajankohtaiseksi on myös tullut uuden autoon sopivan kantokopan/kassin hankinta ja se tuli nyt rattaiden mukana. Rattaiden koppi osan saa siis irti ja siinä on kantokahvat, joten sitä voi käyttää myös autolla matkaamiseen hyvin (ja halutessaan viedä vaikka yksi kissa loskakelillä lääkäriin niin ei tarvi miettiä rattaiden liikkumista).

59,50€ maksettiin tästä 2in1 ratkaisusta enkä malttaisi odottaa käyttöä eli Topin (ja Tessan) viemistä valjastelemaan metsäpoluille.

2 kommenttia:

  1. Hei, voisitko kertoa näiden lemmikkirattaiden merkin? Etsin juuri tätä mallia 9,8 kg:n kissalleni.

    VastaaPoista
  2. "Lemmikkirattaat malli B vaaleanpunainen" on ainoa tieto minkä löydän. Itse rattaista en mitään merkkiä löytänyt. Ei näytä löytyvän mustin ja mirrin nettisivuiltakaan enää rattaita. Tosin nämä olisivat 10kg kissalle aika pienet mielestäni.

    VastaaPoista