maanantai 14. toukokuuta 2012

Jos Tessa olisi facebookissa

Mahdollisia tilapäivityksiä:

Tessa Orja sais jo herätä, mulla on nälkä

Tessa Me saatiin taas samaa tyhmää ruokaa aamupalaks

Tessa Nyt se orja taas karkas ovesta ulos, vaikka olin ovella vahdissa

Tessa Missä se orja oikein on, mulla on NÄLKÄ ja TYLSÄÄ

Tessa Nyt se tuli ja saatiin hyvää ruokaa

Tessa Mulla on TYLSÄÄ ja orja kehtaa istua koneella.

Tessa Huusin vartin mutt ei toi laiska silti tullu leikittää sulkahuiskalla

Tessa Valtasin orjan sylin, ettei se voi olla huomaamatta mua, mutt ei tässä voi nukkua, ku se kehtaa liikkua välillä

Tessa Ei mua haittais vauva-asennossa sylissä olo, jos ei se orjan naama koko ajan tulis liian lähelle. Mulla on kuulemma ihanan pehmee karva rinnassa/mahassa ja toi hölmö haluaa halia mua.

Tessa Taas meidän iltaruoka on myöhässä, me tiedetään milloin se on ilman kelloa, nii luulis tollasen tekniikkaihmisenki tietävän kellon kanssa

Tessa Olisko kellään koulutusvinkkejä orjan käytöksen parantamiseen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti